23 oktober 2010

Muts met een staartje

Oh dacht ik, een SWAP, dat kan ik ook. De regels zijn eenvoudig: ik trek een lootje en maak voor de mama en haar kindje een cadeautje. Ik koos ervoor om een vissenmuts en handwarmers te breien.

Anderhalve maand lijkt lang, maar toch was ik net op tijd klaar voor het verzenden. Ja, maar dat lag niet per se aan de deadline. Wel aan het feit dat ik door telkens de tel kwijt te raken, de ene handwarmer zo'n vier keer opnieuw gebreid heb. En ik moet toegeven: ik kreeg er lekker warme handen van.


Foto © Daan Kogelmans

Een SWAP is plezant. Op het moment dat ik echt uitgekeken was op mijn werkstukken, mocht  ik ze namelijk opsturen en werd er iemand anders heel blij van.


En dan vol spanning wachten op wat iemand voor mij had gemaakt. 

Een omkeerbare zak, een luieretui, een naaietui en een drakenmuts.

Dit kwam  in één envelop(!) binnen en het was feest.

3 opmerkingen:

Redeker zei

leuk zeg de vismuts met oogjes en wantjes voor warme handjes!
ik ben niet zo'n breister!

NZ zei

Wat kun jij mooie dingen maken!
Echt stoer!

Gr,

Tanaïs zei

Ik wil ook zo'n vismuts! :)
Kus